Elazığsporumuz şanla şerefle geçirdiği bir sezon sonrası dramatik bir şekilde birinci lige çıkma şansını gelecek yıla taşıdı.
Zor bir dönem geçiren hatta sezon başında transfer tahtasının açılmama ihtimali olan bir takımdan, final oymayıp şampiyonluğu kıl payı ve şansızlıkla kaybeden bir takıma ulaşma konusunda en büyük desteği Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları verdi.
ASKF Başkanlığı, futbol ve Elazığspor’a olan sevdası ve vefasını her zaman en üstte tutan Başkan Şerifoğulları, bu desteği yanında birçok deplasman maçlarını da takip etmede önemli bir hassasiyet gösterdi.
Bu sezon kötü başlasa da süreç içerisinde Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları’nın desteği, Kulüp Başkanı Ahmet Feti Yılmaz ve yönetim kurulu üyelerinin özverileri ve aldıkları isabetli kararlarla takımımız final oynama şansını elde etti.
Şehir, şampiyonluğa kenetlendi ve ülkemizin her yanında yaşayan hemşerilerimizin coşkuları ve fedakârlıkları Bursa’yı bordo-beyeza boyadı.
Onurlu ve oldukça başarılı bir futbol sezonu sonrası oynadığımız final maçında hiç olmayacak bir şey yaşandı ve kalecimizin kurtardığı top elinden kayıp filelerle buluştu.
Bu talihsizliğin kurbanı olan takımımız da birinci lig hedefini önümüzdeki sezona bıraktı.
Bu maç sonrası dikkatimizi çeken ve en mutlu olduğumuz konu ise mağlubiyete rağmen bu sonucu büyük bir vakur ve sağduyu ile karşılamamız oldu. Ne bir taşkınlık ne de şehri üzecek bir olay yaşandı.
Hatta bizlere final maçı oynama mutluluğunu yaşattıkları için Elazığspor camiasına, yönetimine ve şehir yöneticilerine teşekkür edildi.
Bizlerin bu sağduyusuna rağmen geçmişten bugüne kuyruk acısı olan bazı şahıslar, bizlerin bu onurlu mücadelesine gölge düşürecek, şampiyon olamadığımız maç üzerinden seviyesi ve şehirler arasındaki hukuk ve muhabbete gölge düşürecek söylemlerden geri durmadılar.
Bunlardan biri de Vanspor kulüp başkan yardımcısı Veysi Gencer oldu.
Her ne kadar paylaşımını sonradan silse de Elazığsporun her zaman yanında olan, geçtiğimiz yıl Vanspor maçında da olası tatsızlıkların büyümemesi adına tribünleri yatıştırma konusunda önemli çaba gösteren Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları’na yönelik paylaşımlarda bulunmuştu.
Veysi gibi tiplerin özellikleri budur. Topluma, şehrine ve ülkeye hiçbir faydası olmaz ama toplumun sinir uçlarına dokunup oluşan kaostan pirim yapmayı severler. Hatta bu gibi gerginlik oluşturan olayların öznesi olmaktan garip bir haz duyarlar. Çünkü toplumda herhangi bir karşılıkları yoktur ve sadece bu tür aykırılıklarla gündem olmayı başarabilirler.
Veysi’nin çapı da çevresi de cesareti de Şahin Başkanı ağzına almasına engeldir. Onun muhatabı başka kesimler ve başka insanlar olabilir. Elazığ insanına laf söylemek, takımla istihza etmek Veysi’nin dünyasını aşar.
Bizler Elazığ olarak herkesin dişini saymış notunu vermiş ardından usulünce de yolunu vermişizdir. Bugün bu şehre ve takımına, şehrin Belediye başkanına söz söyleyen kişilerin yarınlarda düşecekleri pespayelikleri de biliriz!
Elazığspor ve bu şehrin insanları gereksiz adamlarla ve sadece gündemin şehvetine kapılan şöhret budalası insanları ne muhatap alır ne de ciddiye alır...