Yeni Sayfa Yeni Kararlar…
Ahmet POLAT
Günlerdir gündemimizde bir tek konu var o da Elazığspor ’un yeni yönetim kurulu.
Mevcut başkan Ahmet Feti Yılmaz seçimde aday olmayacağı açıklamıştı.
Bir dönem Elazığ Belediyespor’un başkanlığını yapan ve Hakimiyet Gazetesi imtiyaz sahibi Ahmet Toprak resmen adaylığını kamuoyuna açıklamıştı.
Diğer taraftan Elazığspor Gönüllüleri Derneği Başkanı Gökçe Balıbey'in de gerçekleşecek olan olağanüstü genel kurulda başkan adayı olduğunu basın yoluyla ifade edildi.
24 Mart 1967'de Suat Taydaş önderliğinde Merkez Gençlik, Güvenspor ve Harputspor'un birleşmesiyle kurulan Elazığspor’un 61. Başkanını seçecek.
İnişli çıkışlı serüvende birçok tarihi başarılara imza atan Elazığspor; son olarak penaltılarla Muğlaspor’a şampiyonluğu vermiş oldu.
Teknik ekibin takımla ayrılması ile başlayan ayrılıklar yönetimin seçim kararıyla göreve devam etmemesiyle devam etti.
Gelişmeler ve özel görüşmeler bir takım kişi ya da kişiler tarafından sürekli gündemde yer alırken benim de bu konuları tekrardan kaleme almam olmaz.
Ligin bitmesiyle birlikte aday olan kişilerin listesini iyi oluşturmalı ve de başta teknik ekip ile birlikte oyuncu kalitesini çok iyi kurmalı.
Yapılan hatalar bu sezonda devam etmemesi için emin adımlarla koordineli bir iş birliği ile şampiyon olmamız şart oldu.
Bizim 2. Lig değil de bir üst lig olan 1 ligde olmamız gerekir.
Takımın ekonomik durumu göz ardı edilmeden tüm hesaplar yapılmalı.
Eski teknik direktörler, futbolcular, taraftar sorumluları, yöneticiler ve spor adamlarıyla ortak çalışma yapılmalı ve kulüp menfaatleri doğrultusuyla hareket edilmeli.
Eski günlerdeki başarıları hep dile getirmeliyiz.
Başarısızlıklardan bir şey elde edilmediğini herkes bilmiyor.
Bizim nasıl bir camia olduğumuzu bu sezonda herkesin bilmesini istiyorum.
Sahadaki süper oyunun dışında görev alan yönetime her kesimden destek sağlayarak kenetlenip; tribünde ve tribün dışında taraftarlarımızın sahiplenme ruhunu bir kez daha göstermeliyiz.
Kongrede 61. Başkanlık görevine seçilen başkan ve yönetim kurula şimdiden başarılar diliyorum.
EN BÜYÜK BÜTÇE ALT YAPIYA VERİLMELİ
Spor kulüplerinin en önemli sorunları alt yapı sıkıntısı.
Taşıma suyu ile değirmen dönmüyor.
Alt yapıya verilen önemle genç oyuncuların keşfi ve ekonomik olarak da bir döngünün sağlanması gerekiyor.
İş adamlarından her sezon ekonomik destek istemek bir yere kadar mümkün olabilir. Kalıcı gelir ile birlikte alt yapıya önem verilmeli.
Bu sezon alt yapıda ciddi değişimler ve başarılar elde ettik. Genç oyuncuların keşfi ve yeni teknik adamların başarıda kendilerini ispatlamada büyük önem arz etti.
Seçim sonrası en önemli bütçeyi alt yapıya vermek gerekiyor.
Geleceğimize sağlam temeller atmak istiyorsak alt yapıdaki evlatlarımıza çok ama çok ciddi bir yatırım yapmak gerekir.
Teknik ekibin uygulayacağı disiplin ve eğitimle birlikte A takıma biran evvel çıkma arzusunda olma hırsı ve başka büyük kulüplerde forma kapma savaşı içinde olmalılar.
Bu doğrultuda çok iyi gençlerimiz var ve bu değerleri elimizden kaybetmemek gerekir.
17 Haziran 2026 Çarşamba günü Elazığ Belediyesi Bünyamin Eroğlu Kültür ve Kongre Merkezi'nde Saat 18:00'da gerçekleşecek olan olağan mali ve olağanüstü genel kurulda tüm adaylara başarılar diler şanlı Elazığspor’a hayırlı bir yönetimin seçileceğine olan inancım tamdır.
En iyisi ve en başarılı sezonun olması dileği ile…